5 Juli! :)

upp tidigt! vakna as tidigt denna dagen xD!
upp och käka frukost och kollade tv ;)
Viktor sov kvar i sängen ganska länge ;)
men sen plötsligt vakna han och gick ut och klippte gräset xD ;) söt pojk!
Jag, Mamma och Viktor åkte sen till Ikea och käka mat och kollade på en ny säng till mig ;) wiiie! :D<3
vi hittade en.. men ja måste fixa i andra rummet först xD fan..
aja jag får göra vad ja vill där inne!! :D<3
vi åkte sen hem och Becca kom över en stund! :D
hitta denna gammla bilden på becca som ja tagit nån gång! :)



Becca o ja flummade medans Viktor spelade dator spel xD ;)
sen packade ja lite kläder o sån skit och jag och Viktor åkte hem till honom :) sov där den natten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0