10 Juli (:

blev väckt av att pappa kom in i rummet och stressa mig ur sängen xD
de var en som skulle komma o kolla på Traktorn :D!
han kollade lite på den.. dom  åkte senare, men ringde upp efter 30 min typ och sa att dom kommer och hämtar den..
haha shiet! :D såå nu är den såld :) men kmr sakna den som fan! :(

Iphone bild..

meen..  har pengar nu! :)


säger inte hur mkt.. be my guest om du vill räkna xD

vid halv 2 tiden åkte Jag och Viktor hem till honom och packade bad grejor :)
sen for vi till Åsa :D VITASAND! :)
Mötte Oliver och Emelie först :)
sen mot stranden och havet ;) och där mötte vi Ilucha och Linnea :)
vi typ sprang i vattnet direkt! :D hur gött som helst var de! :D
sen blev de sol och senare glass ;)



Viktor körde mig hem sen vid.. 6 tiden typ?:)
sa hejdå till honom, eftersom han ska jobba imon :(
iaf kom hem och käka middag sjukt go mat!! :D och efterrätt på de :)



ah.. sen inte så mkt.. och nu.. nada! xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

25K

2011-07-12 @ 11:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0